Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

BÄSTA SHOPPNINGVÄDRET, JAJAMENSAN

Publicerad 2010-12-19 19:45:23 i Allmänt,

Idag åkte syskonen Berglund/Bergström/Hermansson och dess moder till stora staden Borlänge för lite julshopping. Även Ida var med så att hennes mamma (cést moi) hann träffa henne innan det är dags för en arbetsvecka igen.

Har ni hört uttrycket: finns det hjärterum så finns det stjärterum?? Det har iallafall vi tagit fasta på och det fick nog knappt plats med ett frimärke till i bilen på väg hem.......

Herren i luckan på McDonalds undrade nog hur många vi var där inne när vi i driven beställde: tre bwo menyer, två big mac och c/o, mcnuggets och en glass.............. jag sa till honom att Ida var hungrig och flickorna i baksätet satt och sjöng julsånger för fullt!! Madre Mia tänke han nog när vi drog därifrån i en bil som var så nedlastad och låg att det slog gnistor om den, hehe. I skuffen var det kassar i drivor från Willys, Rusta, Dollarstore, Barnens hus och gud vete vartifrån inklusive Idas barnvag. I framsätet satt
prinsessan och sov 

Och i framsätena fanns det GOTT om plats, gött att köra dessa gånger. =)

P.s kolla in lördagens frukostbord.............. det är nästan så jag ska gå ner och käka upp "åschelor" just nu i skrivande stund ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela