Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Årets julklapp

Publicerad 2010-12-12 09:28:09 i Allmänt,

Vid det här laget vet de flesta vem Maria Stam är! Hon har fått det hedersfulla uppdraget att informera Vansbro kommuns invånare om den nya sophanteringen och det har nog milt sagt varit så att hon har hamnat i hetluften den här hösten/vintern. Iallafall hittade jag den absoluta julklappen till Maria och som fick emotta på Flottaren igår kväll inklusive rim och allt.

Julklappen var denna bok

och det blev mycket lyckat och uppskattat vill jag påstå.

För övrigt var jag på en mycket trevlig glöggkväll hos Ann-Charlotte, 4-5 (!?!?) olika sorters glögg avsmakades och tilltuggen var många. 00:40 lämnade jag Flottaren och åkte hem till mina älsklingar. Jag vet att jag har sagt det förr men nu säger jag igen: nu ska det dröja tills nästa gång ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela