Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

13 år sen

Publicerad 2010-12-28 20:05:30 i Allmänt,

Nyårsafton 1997 - 20 års kalas
En stor blöt puss rakt på munnen utan ett hej, utan en presentation: vem var han??
Han var glad, han var snäll, han var lite rund under foten
Januari 2001 blixtar och dunder, startsträckan var lång men nu slog det gnistor
Juli 2002 - På en p-plats någonstans i Norrland byttes ringar, (romantikfaktor zero men vad gör väl det) 
Juli 2009 - Nervösa klappningar på rumpan, letande efter ring, ett rungande JA, bröllopstårta och en knagglig vals
Juli 2010 - En blek, stor underbar baby kom till världen och lyckan är ENORM

Våga - vinn!!



Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-12-28 22:49:54

GILLA!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela