Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

-2,5 kilo

Publicerad 2010-12-01 10:35:47 i Allmänt,

Hej på Er, nu är jag något lättare än igår, för att vara precis så har det försvunnit 2,5 kilo det sista dygnet!! =) Tyvärr är de nog åter innan kvällen är jag rädd för....

Mamma har åkt till Ullared idag, kan ni tänka Er julruschen där!!! Ujujuj vad folkigt det ska vara, jag är riktigt avis!!!

Ja, jag skulle gärna trängas med andra julstressade människor!! Fast jag har ju annat på gång: jobb!! Börjar i övermorgon, och det ska bli rätt kul det också. Det är någon som knappt kan bärga sig och det är pappa Roine som gör sina sista dagar i Norge för denna vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela