Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

JUBILEUMSFESTEN ÄR NÄRA NU

Publicerad 2010-08-26 21:34:15 i Allmänt,

2 dagar kvar tills jubileumsfesten ska äga rum. Vi hade planeringsmöte idag och det ska ju bli superkul!! Tänk att vi har blivit så gamla... känns ju som om det vore igår jag började ettan och i förrgår som jag åkte traktor efter att vi slutat 9:an, resan till Jugoslavien ojojoj vilka minnen! Jag tror att det kommer att kännas som det vore igår vi träffades också. Ifrån vår klass kommer de flesta =)

När jag kom hem låg Roine och Ida till sängs redan och hade lite mystid med varandra. Roine kom hem från Norge idag och har ju saknat oss något kopiöst, för att vara exakt så har han saknat Ida, mig och bilen i just den ordningen!! =)

Imorgon är det fredag och då kommer Olov, Elin och lille Erik på besök. Jag ska laga något smarrigt till oss och det ska bli supermysigt! Erik ska få provgunga Idas babysitter, provleka med hennes gossedjur så får vi en förhandstitt på hur det ska gå till! Nu är det tack och god natt för i morgon är en annan dag.

Vad ska jag göra för mat som passar till vuxna och en liten "illbatting" som lille Erik då måntro? Tror ni att barn tycker om potatisgratäng för det blev jag just sugen på ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela