Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Viktor 6 år

Publicerad 2010-04-02 20:45:29 i Allmänt,

Tänk om alla blev lika glada över en vattenmelon som Viktor blev när han fick sin 6-års present!!

Nya Leksandskläder hade han också fått, från topp till tå!

Solen tittade åter fram och grabbarna ville ha med moster ut i solskenet!


VÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SOL!!!!!!!!!!!!!!!! ASFALT!!!!!!!!!!

Rasmus visade lite trix på sin trixcykel, ja det gjorde Viktor också men de trixen hann jag inte föreviga....



En bandymatch hann vi också med, det var lite blött och grabbarn är extremt duktiga så jag och Roine kastade in handuken innan de krossade oss totalt!


Viktor visade mig sin gamla bob, som hans pappa tydligen backat över?!?!

Tur han fick en ny av Ailie, mormor och Christer i 6 års present med tanke på nästa års bobsäsong!


Fler som kom på kalas var Erica, Lottie och Jossan



Roines visade flera av sina fina sidor


Det var riktigt roligt med panoramabilderna i mobilen.



GRATTIS SÄGER JAG OCH ROINE ÄN EN GÅNG TILL STORKILLEN VIKTOR!!!



Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-04-03 11:26:41

ö så lik else marie på mittbildn-e i släkt tro.haha

Postat av: Ann

Publicerad 2010-04-03 22:12:20

Ja jämt när jag har rak lugg så blir jag väldans lik E-M, t.o.m jag ser det själv =) /Ann

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela