Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

VÅRYRA

Publicerad 2010-04-23 12:26:16 i Allmänt,

Ikväll är det våryra, Tina och jag ska ta en tur på byn lite senare och sen planerar jag att simma några vändor ev. med Maria S!!

Åter till våryran: Jag är i desperat behov av ett par nya SKOR!! De gamla är ganska använda och med tanke på hålfotsinläggen som drar åt sig lukt som en kodynga drar till sig flugor så lukar de gamla skorna inte tårta längre!! Det gör inte strumpor och fötter heller efter en dags traskande/sittande i skorna!! Det är ju också försäljning på Folkets hus så jag hoppas på ett napp på skofronten idag!

Jag börjar också få rätt tunnt med kläder i garderoben, men det finns fortfarande ett par paltor som passar så jag tror att jag väljer att inte lägga särskilt mycket pengar på kläder som liknar tält!! Det får bli längre fram om det behövs om inte annat får det bli lakan och ett snöre de sista månaderna:

Det blir väl succe här i bushen!! =)

Jag talade om för mamma igår att hon är första reservchauffis till BB och hon var nära en infarkt! Hon sa att hon fick hjärtklappning och total förståelse för hur blivande pappor känner sig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela