Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

VÅRTECKEN

Publicerad 2010-04-04 22:28:39 i Allmänt,

I morgon ska påskkärringen tas ner, nu har hon nog stelnat till sig rejält där ute i björken.............

Har ni tänkt på hur mycket snön har tinat de sista dagarna? Är det inte fantastiskt så säg, det här är början på en underbar VÅR OCH SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!

Ett säkert vårtecken är att jag har cyklat ner på byn idag. Det var sååå lite luft i hjulen att det var som ett helt maraton och så blåste det motvind till på råga på allt elände. Men väl nere på byn så blev det sportis lufthörna som var prio ett. Jag fyllde på så mycket jag tordes och så liiiiiiiiiite till (i ungdomen så var jag med när Mia H sprängde ett hjul) och så gick det galant att cykla hem. Enda problemet är att kondisen har dalat något kopiöst!! I takt med att kilona rasat på mig så har kondisen rasat av mig! Dax att cykla oftare med andra ord.

Så här hurtig var jag dock inte idag..................

Nej nu är klockan över 22, dax för bingen trots ledig dag även i morgon!

Morgondagens projekt är att röja i Roines garderob, jag har börjat idag och nu är det bara resten kvar och det vill inte säga lite det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela