Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Tävlingar på gång......

Publicerad 2010-04-05 10:22:02 i Allmänt,

Det går ju att delta i ganska många tävlingar här på nätet, bara man hittar dom vill säga.

Du kan vinna 100 000:- om du lyckas skapa en tuggummimix åt Läkerol som faller dem i smaken! Tävlingen hittar du på sidan http://hundratusen.nu/  Det verkade ju så enkelt och så bara men det är det aldrig nu mer......... men vem har sagt att det ska vara enkelt att "tjäna" 100 laxar? Man får välja tre smaker och tre färger, sätta ett namn och sist en motivering på vad du ska göra med pengarna. Där trodde jag att det var klart, men icke. Då var det dags att föra in en kod från ett tuggummipaket, så självklart ska du ha ett paket redan, MEN det går att vinna bonusvinster utan. Mitt paket heter Fresh passion och har smakerna: TOY, Passion och Smultron och färgerna är vit, mintgrön och rosa (precis som Ahlgrens bilar). Går att rösta på, på facebook!! =)

En annan tävling som också kan resultera i att du blir 100 000:- rikare är OLWs efterlysning av en ny smak.
Tävlingen heter mysmatchen och finns på www.olw.se Det var en rolig tävling däremot. Du får själv skriva 1-4 smaksättare på den nya chipspåsen, färg, namn, slogan och dessutom lägga in en bild på dig själv som syns på chipspåsen!!! Kan rekomenderas!!

Mitt förslag är så gott att ALLA kommer att vilja äta dem!


(OPS FEL MÄRKE)............

Om någon vill tävla om en lyxig semesterresa till härliga Turkiet så är det här sidan för dig:
http://questionnaires.thomascook.se/mhcwa/DefaultAn.aspx?Instance=6D2E792C6A3F76&LoginType=0C&QuestionnaireID=085C0159&LayoutID=085C015E&BroadcastID=&CheckSum=085D0750
Det gäller att svara rätt på tre lätta frågor och bidra med en slogan (oväntat).

Blev du nu sjukt sugen på att vara med i någon tävling så finns det många många fler, en sida som har koll på flera är: http://www.tavla24.se/ 

OCH............. det går faktiskt att vinna!! Jag har själv vunnit en bil (Austin mini modell äldre), min mamma har vunnit en motorcykel och Tina som var lite avis vann slutligen ett färdmedel hon också efter ett engagerat tävlande, det hon vann var ett par slalomskidor från Coca Cola!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela