Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Taconight och fritt från luft i rören

Publicerad 2010-04-08 20:50:45 i Allmänt,

Ikväll blev det tacos, tänk det är väl en maträtt som man (läs jag) kan äta hur ofta som helst. Nu gör jag ju inte det och det kanske är därför jag uppskattar det så mycket!

Roine har varit borta i en hel natt och kom helskinnad hem ikväll igen.

Något sensationellt som har hänt: Rörmokaren har varit här idag och han har fixat vårt vattenproblem. I morse när jag skulle duscha visste jag att det krävdes FULLT ÖS! Inte spola toaletten före för då skulle vattnet ta slut. På med vattnet, snabbt under, blötlägga mig snabbt snabbt, av med vattnet, schamponera och tvåla in, på med vattnet och köra på de sekunder som det fanns några droppar kvar......
Jag har t.o.m kört en tvättmaskin idag och det slog inte i rören en endaste gång. I förrgår kväll slog det i rören så att fönsterrutan i vardagsrummet skallrade. Men no more!! Tack snälla herr Nilsson!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela