Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

SÖNDAGSGÖRA

Publicerad 2010-04-18 16:36:07 i Allmänt,

Söndagarna brukar jag ju tillägna städning har jag märkt de sista veckorna. Igår röjde jag så vildt att det inte var särskilt nödvändigt att städa mer inne så då tog jag tag i bilen...... en av dem iallafall och det var välbehövligt. Bilen har fått varit förråd i vinter verkade det som eftersom det fanns jackor, vantar, flaskor, ännu mera flaskor, mössor mm och mängder av grus, sten och lera!!! Men nu skiner den också ikapp med solen (lika som datarummet).

Roine tog sig an utsidan också, men däckbytet lär dröja ytterligare med tanke på att två!?! av däcken numer var sk. slicks!! D.v.s totalt blankslitna... bara att slänga och köpa nya!!

Jag är nöjd!!

Nu väntar jag på mamma och c/o och de ska få härliga desiréebullar från Håkanssons men det vet de inte om än...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela