Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Som en gummiboll...........

Publicerad 2010-04-15 17:06:26 i Allmänt,

....... kommer jag tillbaks till dig!!

"Jackan som alla vill ha" finns på Gina Tricot stod det på www.blogg.se idag och bilden var denna:

Vad fanken, en sån där har jag ju i garderoben fast den är röd och svart. Köpte den i ungdomen i en affär som låg mitt emot där stationen är. De sålde sportkläder och jag tror att Kent Sandgren hade affären. Den där jackan älskade jag. En gång när jag var chaufför så brände Lunkan ett märke på axeln med en cig och jag var inte glad. Hur som helst allt kommer tillbaka. Jag har nog en liknande jacka i grått och lila också!! Den som spar den har tills modet hinner ikapp igen, tänk på det ni när ni röjer era garderober (ska jag säga som slängt hur mycket som helst)!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela