Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

RESLUST

Publicerad 2010-04-16 21:47:21 i Allmänt,

Just nu har jag inte reslust!! Det p.g.a det går ju inga flyg iallafall!! Tänk om man befunnit sig på Island just nu, eller vart som helst förresten och inte det går några flyg hem, vilken grej!

Jag tycker verkligen synd om Sara med fler som beställt resor och som nu förmodligen inte kommer iväg. Hade det varit första april så hade nog jag trott att det varit ett aprilskämt att det inte går några flyg p.g.a vulkanaska i luften!!! Aftonbladet skriver. "I morgon bitti är bara de allra nordligaste delarna av landet askfria". "Halva klotet kan täckas" "askan färgar havet svart" Det är ju hemskt, ska vi hålla oss inomhus eller?? Jag förstår inte någonting av det här, hade förresten missat det helt tills i går em.

I samma tidning (Aftonbladet) står det att Grått är den nya modefärgen på Catwalken, passar väl bra då tills askan kommer för att lägga sig i skog och mark ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela