Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

PARTY

Publicerad 2010-04-17 18:44:28 i Allmänt,

Snygg som jag känner mig så tänkte jag gå ut på party ikväll........... eller är det någon som skulle skämmas för mig om jag gick på Hotellä så här??

Okej, jag skulle nog skämmas lite själv också........ får väl vänta till papiljotterna kallnat något innan jag drar till Anki L på förfest iallafall då =) få se hur det blir med Hotellet, känns som om jag kan hoppa över det faktiskt!!

Babyn kickar i "morsespråk" just nu: långkortlånglångkortkort = GO MORSAN GO!! Så vi får se hur jag gör.......

Förresten så hittade jag tre exemplar av Svenne Rubins CD: Mot framtiden på gummimadrassen, så är det någon som vill ha ett ex så hör av Er, ni ska få det alldeles GRATIS!! Först till kvar, förmodar dock att ni inte ringer ner mig direkt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela