Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Nä nu j..lar

Publicerad 2010-04-22 19:52:13 i Allmänt,

Nu ligger Kanal 5 nära en bojkott från min sida! Måndag blev jag snuvad på CSI, tisdag blev jag glad igen då det var Desperata husfruar, onsdag: ledsen igen inget Greys anatomy och eftersom det varit varannan dag trodde jag att jag skulle få avnjuta Criminal minds kl. 21.00 men så roligt skulle vi inte ha! Och inget biggest loser på hela veckan förutom i tisdags; jag är nära abstinens nu!!

Och dessutom jäkligt ont och ju mer jag sitter och går: dess värre blir det! Enda stunden på dagen jag är rel. smärtfri är på morgonen efter jag har sovit och underredet inte är belastat! Morgonstund HAR guld i mun!!

Tina fyller år idag, vad hon än säger så blir hon 33, inte 23, inte 25 utan 33!! (Jag hörde allt att hon fått lite åldersnojja, hihi). Hon och pojkarna hade rullat multum med neger...... ops: chokladbollar som Tina ställde ut på balkongen och som någon senare råkade trampa på så att de for ner på grannens balkong och en del av dem landade på gräsmattan!! Tänk om jag fått det på ett litet litet videoklipp eller ett litet foto men tyvärr gott folk; ni får föreställa er det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela