Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Långfredag

Publicerad 2010-04-02 10:09:05 i Allmänt,

Dagen började med att Roines alarm gick 04.00 och då skulle han ut och leta bäver......... ja jag tänkte kommentera det men raderade: lika bra det med tanke på att ALLA kan läsa detta! =)

Sen kom han hem kl. 07.00 och tänka sig han hade hört plask och sett en svans, så nu närmar det sig bäverstek (tack och lov att bävern lever)!!

Vad händer en dag som denna då?? Tja: jag tänkte dammsuga nere, hänga tvätt, baka något smarrigt tills vi ska till far på fisketävling i morgon.... och då måste jag handla först........ Det låter som en rolig röd dag va??

Det får bli en choklad och kolatårta, jag hittade ett recept på ICA.se som verkar riktigt smarrigt! Denna tårta är inte till för dom som räknar kalorier stod det visst på en annan sight. Tur jag har slutat med det då.


Frestat någon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela