Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

HOME SWEET HOME

Publicerad 2010-04-17 22:06:15 i Allmänt,

Inte blev det nått hotell för min del, kroppen orkar inte med partylivet längre. All städning har satt sina spår i leder och framförallt fogarna!

Det blev en timmes tv-tittning istället (men nog är det värdelöst på tv en lördagkväll) och nu känner jag att det är bingen nästa.

Roine ser på Mr Bean men det tycker jag inte är roligt längre... Jag ska istället gå upp och läsa i boken ATT FÖDA tror jag. Idag är det 99 dagar kvar bara, det går med en rasande fart!! Jag slog bara upp en sida i boken på måfå och där var rubriken: Smärtan Skriken Ljuden............. Nice!!! Andra gången jag slog upp en sida bara var rubriken: Hemförlossning. Nja, jag kanske läser boken en annan dag istället! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela