Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Guld eller titan i skruvarna??!?

Publicerad 2010-04-27 20:10:17 i Allmänt,

Idag fick jag fakturan från eljobbet som gjordes i köket mm. De har bl.a fakturerat gipsskruvar: 25 st á 110:- de måste nog ha varit gjorda av guld eller annat värdefullt material!?!?!

Vad har hänt annars idag då för Fru Bergström???
Grannen bjöd på god Chili con Carne efter jobbet idag (mot att jag köpte en tipsrad, vilket var en bra byteshandel tycker jag), därefter gjorde jag en tur till en av mina morbröder. Dagens motion har bestått av promenad till och från bilen, promenad ner till brevlådan för att hämta dagens skörd av fakturor, inte mycket jag vet men det gör ju såååååå ont vid längre promenader men det kanske bara är att bita ihop?? Ska tänka på saken till en annan dag!!

Äntligen är det serier efter de veckorutiner jag är van ;) No more hockey hoppas jag, på läääänge....

Jag funderar på att skaffa mobilt bredband istället för det fasta dyra, är det någon som har något bra förslag så skriv gärna under kommentarer!!

Adios amigos
p.s. igår var det läsarrekord: 48 olika datorer har varit inloggad på min lilla blogg!! Jag undrar vad ni är för ena!!!?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela