Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Grilltajm för många antar jag

Publicerad 2010-04-30 14:51:17 i Allmänt,

Sista april brukar ju vara grillaftonens premiärafton för många. Själv är jag bjuden till Åsa B på grillning och lite tjejträff men jag har vänligt fått avboka det, jag känner att jag inte pallar att sitta några längre stunder efter det att jag avslutat mina arbetspass, det frestar på alltför mycket. Det får bli en liten vända till Kvarnåker och brasafton och sen soffläge för att avlasta xxxxx.

*   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *   *

Vad händer för övrigt då?? Jo då babyn sparkar på och ibland tror jag att han är på väg ut till oss, men han/hon får vänta lite mer på sig, vi har ju inte ens ett namn =) Det börjar väl bli läge att spana efter barnvagn och bilbarnstol snart, men vi vet inte än om det får bli en ny eller begagnad barnvagn.... Det känns som onödiga pengar att köpa en ny när det finns så många fina begagnade men ändå så är det ju härligt att ha en ny, fin, fräsch vagn att lägga ner nyförvärvet i. Bilbarnstol; det får bli en ny!!


 eller 
* När man ställer upp alternativen så här så känns valet så mycket enklare på en gång!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela