Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

ELIT...... WHAT THE F........

Publicerad 2010-04-21 19:54:55 i Allmänt,

Vem har sålt bästa sändningstiden på kanal 5 för HOCKEY`??? Ingen som tänkte på oss som väntat ända sedan förra onsdagen på Greys anatomy iallafall. Jäkla skitsport.............

Idag har jag sytat en liten baby på 3,5 kg, så liten och söt så!! Såg väl ut att jag ska kunna klämma fram en sådan liten plutt (glup).

För övrigt så klarar jag inte så mycket mer än att jobba, handla och sitta i soffan! Det trycker på bra både här och där nu, så med andra ord: det drar ihop sig (eller snarare vidgar sig),

Just nu sitter jag och äter köttfärs och mozarellapaj, jättesmarrigt faktiskt, kan varmt rekomenderas till Er som har tappat fantasi på middagsmat!! Min kollega hade det i matdosan idag så jag har tjuvat idén jag också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela