Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Dating in the dark, bygga bo och Katta!!

Publicerad 2010-04-13 20:12:46 i Allmänt,

Herre min skapare vilken smörja!!!!!!!!!!!!! Det är så pinsamt att jag inte ens kan titta!!! Att folk går med på att delta i ett sådant dritprogram??!? Jag bojkottar helt iallafall, hänger tvätt, viker tvätt, sätter upp tyll och bloggar istället, det finns ju annat att göra om jag bara vill!

Idag har jag varit tråkig, bara donat här hemma, handlat, försökt promenera men fick lägga ner (det blev ett halvt varv runt byn). Ailie sa för länge sen att jag håller på att bygga bo för att jag är gravid och då skrattade jag bara men faktiskt så gör jag nog det. Övre plan börjar bli klart och snart är det bara datarummet kvar (skrev jag bara), ja och så uthuset, carporten ska röjas ur, cykelboden, skåpet i vardagsrummet åh............ tur det är över tre månader kvar så jag ev. hinner med!! 

Imorgon bär det iväg till Smedjebacken på möte och då ska jag träffa min högskolebästis; Katarina. Åhh det ska bli jättetrevligt, hon är helgalen och supermysig! Vi ska luncha ihop och försöka hinna prata igenom vad som hänt de sista 7 månaderna sedan vi sågs sist............. hopplöst fall men det SKA GÅ!!


Nu ser jag fram emot att se på de övriga desperata husfruarna, så sorry mer intressant än så här blev det inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela