Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Dag före RÖD dag

Publicerad 2010-04-04 10:29:38 i Allmänt,

Så var det söndag igen, det känns inte ens att jag var ledig i fredags. Helgen bara swischade förbi, tur att det är röd dag i morgon också.

Idag sov jag till 9.30 vilket var väldigt länge sedan sist, och nu är jag p.g.a det jättemosig och det känns som någon kastat ett gruslass i mina ögon. Borde de inte vara tvärtom att man blir pigg och utvilad ju längre man sover?

Igår när jag var uppe i min "gåingarderob" så fick jag en sticka i foten, närmare bestämt i hälen. Jag trodde att jag fick ut den lilla luringen men enl. Roine så sitter den där och går inte att få ut (av den anledningen att jag skriker så fort han kommer i närheten med pincetten och jag som ska föda barn)!?!?!?! Iallafall så ska jag och grannen ta oss ut på en lovely vårpromenix, grannen med hunden och jag med stickan.......... Jag har slöat till mig rejält de sista 5 månderna så nu måste jag skärpa till mig med mer motion!! Behöver lite hjälp på traven av kroppen när melonen ska ut genom pingponghålet!!! Kul att jag kom på det nu och inte veckan innan (ironin haglar).

Igår var det partaj hos Tina, jag må säga att hon inte är rädd för besväret!! Det var folk överallt; i hallen, köket, vardagsrummet, pojkarnas rum, balkongen och på skithuset och det tomflaskor i drivor!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Helt plötsligt släcktes lägenheten ner och Tina sa att: nu ska vi gå (klockan var 21.20)!!! Det visade sig att polisen cirkulerade utanför hyreshusen där hon bor och Tina trodde nog att polisen var på span efter förfest... Festen fortsatte dock en stund till men sen blev det en definitiv avgång mot Flottaren och jag åkte definitivt HEM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela