Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Diverse bilder jag hittade i gömmorna...

Publicerad 2009-10-21 06:10:47 i Allmänt,

Jag vet inte om jag tidigare har visat Er vår roligaste bröllopsbild?? Det är en bild tagen av Thommy Lindström och det blev en sån där klockren bild som inte direkt var arrangerad, tro mig!

Om en bild säger tusen ord så säger den här bilden rätt mycket

Vi får hoppas att prällen tar sig för pannan för att det var en ruggigt varm midsommardag och inget annat!


En annan rolig grej fick jag med på bild häromdagen. Det var utanför medborgarhuset, närmare bestämt vid hyreshuset mitt emot. Där fick jag se att någon har skämtat aprillo med någon, eller varit väldigt smart om denne cykels ägare har glömt cykelnyckeln och velat ha sin bike ifred... jag ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén...

I vår källare bor det "saker" må Ni tro. Vi har spindlar som är som kattungar i storlek och om Ni inte tror mig så ska Ni få se ett fotobevis. Fingret NI ser är min pappas pekfinger.... och den här spindeln är bara lillebror till de verkligt stora vi har sett förut!

Nån som är sugen på en tour i vinkällaren???

I morgon ska jag prova något nytt... bastuseans!? Någon som har en aning om vad det kan vara?? Inte jag heller, sökte på google.se och fick upp en massa huggormar, känns inte bra. Men jag hoppas på lite myspys, värme, melon, goda dofter och björkris så klart!

och slutligen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela