Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Sova eller icke sova: det är frågan

Publicerad 2009-03-23 20:47:22 i Allmänt,

Så har det dragit ihop sig inför avfärd mot Arlanda. Vi ska åka från Hulån kl. 0.30, och jag vet inte om det är så stor ide att sova, fast det är klart.... lite sömn skadar nog inte! Jag har packat och kan nu konstatera att min resväska INTE väger 25 kilo.... utan bara 23! JAg har funderat på om jag ska ta ur något men kom fram till att det går bra att släpa på skiten, det blir ju jag som får göra det... Men om jag vill handla där så får det inte plats så mycket! Åh, nackdelen med att minska i vikt: det är för mycket kläder som passar!!!

Jag har varit in på skatteverket.se och tittat på min inkomstdeklaration!!! =) Hihi, det såg jättebra ut! Får tillbaka en del från staten i år igen!! Nästa år blir det mycket mer då vi får göra rotavdrag på fönstren, eller arbetet iallafall! Bara jag hittar räkningen..... den låg inte där den skulle idag, men jag får leta mer då jag kommer hem från Arablandet! Hopp och hej, sakna oss inte för mycket. Kanske jag t.o.m kan lägga in lite info på bloggen om jag kommer åt ett internetcafé där nere!! OM jag orkar i hettan.... ; )

Tills vidare, auf widersen eller nått sånt, Kramar till Er alla blekfisar från Ann!! (solariebränd).

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-03-24 17:50:21

Är också nyfiken på mitt brev från skatteverket men jag får vackert vänta på brevet. Ha så göööör gött nu!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela