Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Så var det klart!

Publicerad 2009-03-17 18:09:09 i Allmänt,

* Förhandsinfo till alla oroliga: Roine har godkänt publicering av samtliga bilder på honom och har dessutom skrattat mest av alla!!?? åt bilderna och då särskilt bild nr 2....

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


I elva tiden idag styrde vi kosan mot Falun och IVF kliniken, känslorna var blandade och här kommer Ni få se en skildring i ett bildspel kring den förhoppningsvis blivande faderns känslor..

Först såg det coolt ut


Sen tycker jag att han blev rätt feminin med handväska och allt, kolla själv får Ni se:



Sen kom stressen och paniken var ett faktum:



Iallfall:
Flera års press och bantande har nått sitt mål! Jag tror inte det är sant! Det var inget snack på kliniken om att vi inte skulle få göra en provrörsbefruktning och nu är vi hemma igen med massor av information, dyra mediciner och instruktioner.

I vår ska jag börja käka piller, ta nässpray och sen sprutor mm. Det blir ännu ett år en hektisk vår!! Vi ser verkligen fram emot processen. Hm fast inte alla moment då förståss..




Jag ska ärligt erkänna att jag och Roine firade med hamburgare, pommes och ramlösa/coca cola på väg hem! Nu kan jag träna och äta bra mat för att jag mår bra av det och inte för att jag har FÅTT LOV & mått bra av det, det är en jävla skillnad det!

Så här såg det ut på vägen hem... När pressen släppte och chauffören äntligen stannade för en kort paus!

.. ps Roine hälsar att det NÄSTAN var för sent. =)

Kommentarer

Postat av: Jennie-Lee

Publicerad 2009-03-17 20:07:47

Suveränt skoj att höra!

"STORT GRATTIS" från alla oss på Flottet!!!!!

Ses "i ringen" på torsdag!:)

/Jennie-Lee

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-03-17 23:49:45

Jag är så glad så att jag kan gråta för er skull!!!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-03-18 00:29:36

Åh!!! GRATTIS Ann och Roine!!!!! Så fantastiskt roliga nyheter! Nu håller jag alla tummar för att det blir ett snabbt resultat!!!!

Och apropå din träning och allt - jag är mållös över hur duktig du är! Jag skulle aldrig klara av det, soffpotatis som jag är.

Många varma kramar från Maria

Postat av: Eva L

Publicerad 2009-03-19 15:14:35

Oh, vad härligt höra att ni kommit närmare målet!



Stort grattis och heja Särna!!! (jag har hela tiden trott att du skulle fixa det. (Du är ju så målmedveten, Ann)



Eva och Peter, Mockfjärd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela