Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Onsdag = tränings och vägningsdagen!

Publicerad 2009-03-04 20:59:20 i Allmänt,

Nu var det exakt tre veckor sedan jag vägde mig hos min kontaktperson senast, jag har gått ner två kilo till!! Jag är rätt nöjd, men inte färdig! Nu kämpar jag på med mat och mindre motion få se om det hjälper... Men idag har jag kört både kettlebells och ett medelpass på friskis och svettis, det är rätt kämpigt, tro mig! Jag har sagt ifrån mig värdinneskapet på friskis så nu kan jag börja trappa ner den verksamheten iallafall... Trots att det inte var populärt direkt...vilket är trist! 

                                                           
Jag tycker att det är kul att gå på friskis och svettis men just nu passar det mig inte att vara värdinna och känna pressen av att jag MÅSTE vara där varje måndag och onsdag! Jag har ju så många järn i elden...

Nu är det onsdag vilket betyder att det är Greys anatomy! =) Veckans höjdpunkt, vill jag mena, och så torsdagar då Roine kommer hem igen förstås..

                                                   



Jag efterlyser svar på tävlingen!! Det är bara en som svarat och det är min käre make, vilket var trevligt förstås men det får gärna vara fler som lämnar in några svar! Var den för svår tycker Ni!!? Nä kom igen nu; ni kan ju vinna flera miljoner!!!! (på trisslotten Ni kan vinna menar jag då).

I dag är det 20 dagar kvar tills vi sitter på planet och drar till varma, sköna, härliga Egypten!! Jag har många ställen kvar att utforska där, bl.a. down town som jag och A-C missade helt, där finns den största marknaden, massor av bazarer mm. Sen blir det ökensafari och en tripp till Giftun Island samt någon liten barrunda med avslutning på något hippt disco på stranden, mmmmmmmmm. Appropå Mmmmmm, det kommer att slinka ner en och annan chokladkaka och pringels chips, det känner jag redan nu!



                                                                                  


Nej nu ska jag gosa ner mig i soffan och njuta av tvtimmen mellan 21-22 som jag har helig! Go natt..

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-03-04 21:50:23

Ja Ann den tävlingen var för svår den andra var ju lätt fast jag gissade fel hehe. Hoppas det inte blåser när ni ska till ön för då blir ni sandblästrade och ta med bra kläder på båten, det var kallt! Ett tips på vägen! Å gud vad jag är avis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela