Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Julafton

Publicerad 2009-03-18 13:39:34 i Allmänt,

Det kändes som om det vore julafton i morse, all väntan är nu över! Så känns det fast det egentligen borde vara nu väntan börjar! Men jag har iallafall gjort det jag kan, nu överlåter jag resten till läkaren.

Idag ville Viktor vara med Roine ringde Tina och berättade i morse kl. 07.00, vilket han också givetvis fick. Rasmus ville också vara med efter skolan så jag antar de precis är och hämtar upp honom nu. Viktor verkar inte ha någon längtan att vara med barn i hans egen ålder på dagarna untan hellre med Roine eller ännu hellre: farfar!

Idag kommer mormor hem från lasarettet igen, nu hoppas vi alla att hon får vara hemma läääänge! Det har blivit lite väl tätt på given på slutet mellan infarkterna.

Idag har jag promenerat till Bäckaskog fram och åter (från kontoret) och jag fick vårkänslor.... Snart knoppas det i träden och asfalten är fläckvis framme!! En vecka i Egypten sen är det sommar här hemma, *hahaha.

Ikväll ska jag på Kettlebells, har missat det en hel vecka nu! Det ska bli grymt roligt, jag ska köra 12 kgs vikter rakt av!! Bygga muskler, bränna fett: bara för att det är roligt, inte för att jag MÅSTE! Det är livet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela