Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Internationella kvinnodagen - vem bryr sig??

Publicerad 2009-03-08 16:18:18 i Allmänt,

Nog om internationella kvinnodagen, jag tycker det är nog med dagar för mor-, far- menlösa barn osv. Vi firade dagen med att åka till Borlänge och shoppa lite hur som helst, och vi det var: jag, Roine, Rasmus och Viktor. Pojkarna fick lära sig att handla med en begränsad budget, något de aldrig varit tvugna att göra. Det blev en del sura miner och muttrande men alla gick glada ur pärsen på Kupolen/Ö o B.

Jag fick en ny mobil, eller fick och fick.... mitt abonnemang är på väg att löpa ut så jag har bundit upp mig i x antal år igen! Men jag är verkligen nöjd med mobilen! Jag har varit hem till Sanna och Erika och tankat hem TEMAN från deras mobiler, de hade en hel del.

Jag känner en (!?) person som är HELT tuttifxerad och jag vet att Erika Holm håller med mig. Nästa gång denne person kommer på besök ska jag införskaffa en sådan här skylt att sätta upp utanför:



Men hörrNiNiNI, såg Ni melodifestivalens andra chans eller har Ni hört?? Caroline af Ugglas???!!? Nu är det inte mycket noga.... Nej fy, men okej som jag skrev tidigare om man slipper se henne så går det väl an(n). Sarha D Finer var väl en förhandstippad favorit hos mig och hon gick ju också vidare.

Nu ska jag kila iväg på boxning,

ta det piano!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-08 20:44:59

Erica håller m vi ska nog skaffa en skylt å

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela