Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Det är Anns födelsedag idag

Publicerad 2009-03-07 19:32:02 i Allmänt,

Idag fyller Ann år, men inte jag, utan Ann Hellenberg. Detta har hon valt att fira på fest hemma hos Anki. Jag deltog nyktert första timmen (mellan 18-19) och jag må säga att det gick VILT till!!

Innan vi kommit till Anki så lärde jag Anns princesstårta att göra frivolter i framsätet och det lärde den sig på första försöket.

Då vi anlände till Anki i Grönalid så stod hon på trappan och tog emot oss.... eller så kom vi precis i en rökpaus!!??!
Så här såg det ut;

Anki i nya tröjan och cig i mungipan, färdig för rock n´roll!! eller Kattastråf, det kanske blir samma sak??

Sen var det dags för paketöppning och med facit på hand så vet vi att Ann vann 50:- på en triss lott, där vi rekomenderar henne att lösa in vinsten till två nya lotter och OM Ann vinner en miljon så vill vi komma på en ny födelsedagsfest..... på Hawaii!!!! =)
 

sen......

Gruppbild på partypinglorna

Det hela slutade med att Tina beehövde hjälp med makeupen och jag ställde gärna upp, här ser ni resultatet...


ooooops.... nu blev det fel; jag menar att resultatet blev så här:

*Slutet gott allting gått?? Ja det står skrivet i stjärnorna hur den här kvälllen slutar! Ciao amigos.

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-03-07 21:15:57

det är huvudsaken tina blev nöjd med sminkningen

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-03-07 22:00:46

Haha fan vad roligt!

Postat av: Helena Bergqvist

Publicerad 2009-03-15 12:55:35

Va det så du såg ut Tina, det är så sällan man ser dig :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela