Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Äntligen måndag

Publicerad 2009-03-23 07:15:30 i Allmänt,

"Magsjukan" har gått över! Det är ny vecka, och inte vilken vecka som helst utan Egyptenveckan!! Idag är det fullt upp på jobbet, förmiddagen i Vansbro, sen bör jag hinna till Nås och fika med en tant (vilket jag hade lovat förra veckan), det är alltså en uppföljning på ett gammalt beslut som ska göras, ingen socialvisit enbart iallafall... Sen ska jag till Dala-Järna och behöver vara där hela eftermiddagen. Kl. 16.30 har jag en soltid som jag måste passa, i 17-tiden ska mamma bjuda på avskedsmiddag och sen ska vi träffa Tomas, Tina och Heggepegge för en sista finputsning av resplanerna, då främst hur vi ska ta oss till Arlanda.... Gott om tid!!! Jajamensan.

Jag har ett husmorstips till alla resenärer: Scanna in Ert foto, resebiljetten samt reseförsäkringspapperen och maila dokumenten till din egen hotmail. Ifall olyckan är framme så har du kopior på dokumenten i datorn, vart du än befinner dig i världen. Det lät väl enkelt, nåja. Själv fick jag inte igång scannern och det gjorde inte så mycket för papperen från försäkringsbolaget har jag tydligen kastat!! Så kan det gå. Vi får helt enkelt hålla oss långt ifrån Olyckan!

Byebye (måste börja träna på engelskan igen) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela