Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Andra chansen

Publicerad 2009-03-07 13:21:24 i Allmänt,

Så ikväll är det ju dax igen för Melodifestivalens fortsatta cirkus. Det går av stapeln i Norrköping i kväll och de som kommer att möta varandra är enl. följande:
Scotts mot Sarah Dawn Finer
Lilli och Sussi mot BWO
Amy Diamond mot Starpilots
Rigo & the Topaz Sound feat Red Fox mot Carolina af Ugglas

Min seriösa gissning är att de jag har markerat med Fet text kommer att gå vidare och de två som slutligen går till finalen tror jag är: Sarah Dawn Finer och Amy Diamond! Först skrev jag BWO och Amy men jag tror att BWOs tid redan har varit och att många stör sig otroligt på deras outfit och styling, det gör iallfall jag. BWO är bäst när man slipper titta på dem men de låter rätt lika och har hängt med många år nu, dags för något nytt. Amy tror jag blir framröstad av många unga tjejer och Sarah har en otroligt bra röst (och stora bröst) och jag hoppas hon går vidare iallafall.

  + 

Det är mina förhandstips för lördagskvällen, tyvärr lär jag inte få titta på tvn så det blir väl till att spela in den och se repris i morgon... =) (kankse).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela