Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Virus........

Publicerad 2009-12-21 18:12:18 i Allmänt,

FAN, min dator går så segt så det är inte sant!! Både här hemma och på jobbet, är det virus som går eller, kanske svininfluensan i dataversion....

* * * * *  * * * * * *  * * * * *  * * * *

Idag hörde jag att det var en 32 årig skådis som kilat vidare, hon hittades död i duchen. Den sista offentliga bilden på Brittany Murphy. (Klicka för
Maken vill inte obducera, ringer det någon klocka hos fler än mig???

* * * * * * * * * *  * * * * *  * * * * *

Tragiskt iallafall, 32 år d.v.s tre år yngre än mig och jag har just börja leva livet, eller nått! Det kommer jag också strax bli varse för nu ska jag och Monica gå runt Dala i -18.5 grader. Först var vi inne på att ställa in men så lyckades hon på något märkligt vis få det hela till promenad med täckbyxor efterföljt av glögg, kan man sätta dit granne för mutbrott eller??

Så nu ska jag väl gå och leta tag på lämplig skoteroverall för ändamålet, ha det varmt å gött i stugerna gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela