Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Till mina singelvänner!!!

Publicerad 2009-12-10 20:34:11 i Allmänt,

Här kommer några exempel på texter till kontaktannonser........ ifall att någon skulle passa!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Framgångsrik
— (ej förmågen) välvuxen (ej fet) kvinna (ej man) söker herre (ej dam) för lugna (ej oroliga) kvällar (ej morgnar) i hemmet (ej utomhus). Svar till "Kanske vi två 12" (ej "Kanske vi två 11")


Jag har en brinnande längtan — efter någon som kan tända världen för mig. Skriv till Eldsjälen, c/o Hemmet för kriminaldårar. Skicka foto, telefonnummer och tändstickor.


Ekonomiskt beroende man — jag är skyldig en massa människor pengar. Om du inte hör till dem, så skicka telefonnummer — min telefon är avstängd. Svar till "Kanske vi två 10".


Storvuxen kvinna — Söker ännu större man för att se mindre ut vid en jämförelse. Inget foto, inget svar.
"Kanske det du 15"


Levnadsglad — Charmerande, bedövande vacker, jordnära, äventyrslysten, slank, elegant, framgångsrik, kvick, utåtriktad, känslig och intelligent är ord som inte stämmer in på mig. Men skriv i alla fall är ni snälla.
"Kanske måhända eventuellt 23"


Practical joker — 20 år, söker manlig bekant över 18 som tycker om att få en hink vatten över sig, porrtidningar och varor per postorder som han inte beställt och att få levande möss i pyjamasen mitt i natten. Måste ha bättre sinne för humor än mina 30 tidigare pojkvänner.
"Kanske vi två 100"

____________________________________________________________________________________________________________

Varm och tillgiven kvinna
— 25 år, söker långvarigt och innerligt förhållande med äldre man som har en bastant aktieportfölj och obligationer och fastigheter och oljerättigheter. Måste vara snäll och ofta bortrest. Skicka foto och finansrapport till "Kanske det lyckas 19"


Läkare, 33 år — Vill träffa kvinna som äger den sanna, inre skönheten. Skicka röntgenfoto till "Kanske vi plåt 33"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela