Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Söndag

Publicerad 2009-12-13 15:44:51 i Allmänt,

Idag var jag hem till Åsa som jag skrev tidigare. Hennes bil såg en aning kall ut och jag kom på ett riktigt fult skämt, jag fotade bilen

och skickade bilden som ett MMS, rätt ner till Thailand. Ingen text ingen uppmuntran ingenting, bara en endaste liten glad smileygubbe!! Var det uppskattat tror ni? Goda vänner, jajamensan!

Sen for jag hem till morsan och gjorde Rocky Road, skar dem i småbitar och lade i cellufanpåsar med små taggs på! Läckert värre!!!

Ja bilden gör inte påsarna rättvisa, men men............ Jag gjorde även knäck som jag nu får smyga ut i frysboxen så att inte min man upptäcker dem innan jul för då.... ja ni förstår!

Nu sitter jag och filosoferar här framför datorn, någon promenad eller utevistelse har det inte blivit idag trots det fina vädret, tyvärr. I Särna kommer det att vara mellan -2 och -16 grader med antydan till snö tisdag och onsdag. Därför gick jag osökt ut och tittade på www.ticket.se och där finns resor till vindarnas ö: Fuerteventura för 1198:- 1 vecka ospec, Hurghada Egypten (min favorit) 2495:- 1 vecka ospec och så Thailand 2 veckor ospecat för 6500:- Men vem fan längtar bort när man får åka till Särna i tre dagar!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela