Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Skvaller!!!

Publicerad 2009-12-07 20:31:57 i Allmänt,

Så har tydligen Linda Rosing fått barn, igen! Jag visste inte ens att hon hade stadigt sällskap, fast i och för sig, föda barn kan man ju faktsikt göra ändå.... Men hon har visst en kille sedan i vintras, så det var pang på rödbetan minsann. Linda bloggade under förlossningen enl. Aftonbladet!? Hur osmakligt är det då???? Ja känn Er välkomna att kommentera frågan, själv tycker jag att det är vidrigt!!! Skaffar hon barn för att tjäna pengar på honom/henne??

I samma tidning står det också (i en annan artikel dock): Sekunden senare pussar hon Rosing...

Det var ett tv inlägg som jag inte ens brydde mig om att se på, men jag hoppas att det inte var sekunden efter förlossningen i allafall! Men det ser ju ut att vara Ann Söderlund och hon har ju oftat pratat om sex och samlevnad samt skrivit böcker om förlossningar mm. så vad vet man!!

* * * * *
Jag fortsätter att kommentera dagens Aftonblad där det också står om paret Kjell och Rose-Marie som är med i den ickekulturella och intetsägande tvdokusåpan: ULLARED! Okej jag skäms för att säga det, men jag har sett några avsnitt........... det går på tv:n just nu t.ex. men jag ser inte på det, men tv:n går...........
Iallafall, Rose-Marie shoppade för cirka 60000:- under deras två veckors långa semester i Ullared i somras. Maken Kjell, vad gjorde han då? Jo han drack grogg!! Tacka fn för det, han ville väl döva ångesten. Nu har Kjell kommenterat efter att ha trott att de gjort slut på 30 000:- men det i själva verket var just dubbla summan: "Man kan inte köpa så mycket varje år". Herregud är mannen döv eller hjärndöd; frun sa ju klart och tydligt i programmet (ops) att hon skulle åka tillbaka till jul!!!!!!!!!!!!! Sommarsemestern var nog bara förspelet!
Varorna som Kjell och Rose-Marie köpt tar upp hela radhuset.

Nu vill Kjell åka till Kanarieöarna nästa år istället, men det säger R-M bestämt nej till, då får Kjell åka själv för hon ska minsann till Ullared.................... Crazy???

* * * * * *
Och appropå crazy, en sista nyhet: ett gäng i en ambulansstyrka någonstans har dragit i sig lustgas på en efterfest, alltså vad hände med dåligt hemmagjort potatisvin, sprit och cola eller vanlig öl??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela