Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Särna here I come!!

Publicerad 2009-12-13 08:52:45 i Allmänt,

Idag ska jag packa lite och i morgon ska jag till Särna för tre ljuvliga dagar!! Det ska bli så härligt, roligt och underbart!! Därför kommer det förmodligen inte att hända något här på bloggen eftersom det är datorfritt där uppe, så ni läsare kan ta semester Ni också =)

Idag har jag inga planer förutom att packa väskan! Jag har dock tänkt att ta mig utanför husets fyra dörrar, för det var nästan omöjligt igår.... Först denna evighetsstädning och sen blev jag bara kvar i mitt nystädade hus vilket var rätt mysigt. Sen när jag väl kom ut på promenad var ju det skönt för kroppen, kom hem, surfade lite på datorn och så kl. 20.00 slog jag ner arslet i tv soffan för att se på Robinson Karibien, magen kurrade något men jag ignorerade den: då hände det!! Telefonen ringde och det var grannen som bjöd över på middag! Så vi kom inte hem förren efter halv elva. Det är roligt med grannar som har spis och ugn tycker jag =) =)



Nu kom jag på att jag faktiskt har en liten plan idag, jag måste åka till Åsa B med hennes införskaffade saker som hon köpte innan Thailandsvistelsen för två veckor sedan! För jag antar att hon snabbt som ögat vill få upp adventsstjärnorna när hon kommer hem...
 
Så gott folk, vi hörs igen på onsdag kväll!! Då ska ni få läsa om hur härligt jag har haft det i dagarna tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela