Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Punkatider,... tydligen!

Publicerad 2009-12-30 17:53:22 i Allmänt,

Som tidigare har nämnts så fick en nära besläktad dam punka i natt, inget namn nämnt. Och ett halvt dygn senare var det min tur.... vänster fram: tomt tomt tomt! Det lät rätt illa när jag körde bilen........ ja innan jag upptäckte skadan alltså!

En person jag träffade på jobbet påstod att alla punkteringar beror på kylan och att även denne person haft punktering igår, så ja: det kan nog ligga något i det! Nu har vi fyllt på luft och jag håller mina tummar att den stannar kvar där inne i däcket.

* * * * *

Idag är det ju sista kvällen på året 2009 och jag har precis avklarat shoppingen av matvaror inför morgondagens nyårssupé. Vi kommer att vara hos Robert istället för hemma hos oss med tanke på att han har mer platser, SPIS och UGN!!

Ikväll ska jag äta lite chips, dricka nått njutningsvärt och njuta av lugnet och ledigheten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela