Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

MS RÖJ

Publicerad 2009-12-29 18:00:57 i Allmänt,

Nu i eftermiddag har jag spelat MS Röj mot Ailie över datorn ungefär 25 gånger, och jag har vunnit dem ALLA!! Ailie vill spela tills hon vinner men jag har sagt att jag börjar kl. 07.00 i morgon så det blir svårt, mohahah

18:05 Nu är jag uppe i ungefär 26 segrar, Ailie = 0

18:08, 27 segrar and so on.... Stackars lillsyrran, nu behöver hon gå i terapi snart... Tycker ni att jag ska vara "snäll" och låta henne vinna nu`?

Jag måste ge henne kred för att hon fortsätter och fortsätter, men jag är ruggigt glad för att vi inte sitter i samma rum just nu för hon måste vara RASANDE!!! Det skulle jag ha varit iallafall..




Jag var så bra på det här spelet att jag nyss öppnat min: "Hurra vad du är bra" choklad som jag fick av "Praktikant Kristin" i avskedsgåva!!

Nä kanske jag ska ge henne en sportslig chans att vinna nu.......... eller NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ inte än!! =) =) =)

18:27, Ailie är nu officiellt utloggad, jag måste nog ringa och höra om hon är okej! Storasyrror ni vet, hemska men ändå omtänksamma, hehe

18:32 back on track!!! Nu har jag Ailie i telefonen och försöker förklara lite tips och tricks. Kl. 19.00 blir jag strängt upptagen så jag hoppas hon vunnit en gång före dess... Nu är hon så envis så inget kan stoppa henne! MEN hon säger att jag inte är hennes syster just för tillfället och lite andra hårdare ord.

Nä nu bröts spelet och vi tar upp kampen igen i morgon, jag är ännu: OBESEGRAD!!!!!!!!!!!!!!

*INFO TILL ER SOM INTE VET: Ailie är min 15 åriga lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela