Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Lill lördag!

Publicerad 2009-12-02 21:24:34 i Allmänt,

Så var det onsdagkväll! Idag har jag inte gjort mycket! Efter jobbet har jag suttit vid datorn och därefter har jag sett filmen Flickan som lekte med elden, den var helt okej! Nu fattas bara sista delen i triologin så har jag sett alla delarna, men det får bli en annan dag men den går på bio här i Vansbro nu!

   

Idag har det inte hänt något kul för övrigt, förutom att jag höll på att spränga pannan i tusen bitar och få dusch i min garderob igen! Det är av största vikt att jag inte kokar pannan och vad gjorde jag, fick upp pannan i 99.9 grader!! Hade glömt att slå igång cirkpumpen men kom på det i sista sekund!! Det blev snabbt varmt sen vill jag mena, graderna steg från 15 till 23 i rekordfart.


Nu ikväll är det Greys anatomy och Oskyldigt dömd som gäller, före det såg jag på "Bonde söker fru" -men herre gud.... jag berättade ju förra veckan om Rogers bad i badkaret och trodde inte det kunde bli värre!! Och det blev det inte men det var nästan lika illa idag. Han hade snus i mungipan, satt och pratade glatt och såg så där självsäker ut som bara Roger kan och så lade han på ett stort charmant leende: med tänderna fulla med snus!!! Tänk Er att krypa ner mellan lakanen och ha en het natt med Roger, brryryrhhhahraraörö bokstäverna räcker inte till!! Jag lämnar resten till Era tankar, själv ska jag radera tankarna från min hårddisk pronto!

Nu åter till Greys anatomy, Mmmmmmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela