Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Julen - matnojjans helg

Publicerad 2009-12-27 13:37:31 i Allmänt,

Som Ni alla säkert har varit med om någon jul i livet ;) så brukar det finnas rätt mycket mat, men även godis i massor. Den här helgen har jag varit riktigt duktig och inte vräkt i mig massor av onyttigt... Det finns t.o.m både choklad och knäck kvar trots att det är många dagar efter afton och det är rätt unikt i vårt hem!

Det som varit negativt är att det blivit väldigt lite motion, ingen promenad alls!! Ingen cykling på motionscykeln och inget annan aktivitet förutom snöskottning!! Och det hade jag ju 4.hjulingen till hjälp med =) MEN idag!!! har jag simmat 1 kilometer!!! Jag är rätt nöjd över det just nu. Och om en timme ska jag, Rasmus och Viktor gå på bio, det är Alvin och gänget 2 och det ska bli supermysigt med lite smågodis och kanske en grunka med popcorn, och så var den simturen ogjord =)

 

Imorgon ska det jobbas igen, jag tror att jag kommer att vara ganska ensam i vår korridor vilket iofs är ganska skönt ibland, då kanske det blir lite annat prat än jobbprat på fikarasterna!

Annars då?? Jag hörde att någon fått med sig en "osynlig" bomb ombord på ett plan, så nu är väl hela världen i skräck ett tag igen. Tur att jag inte har någon resa inbokad för tillfället. Så fort jag skriver om resor så blir jag åksugen, måste snabbt ta en koll på www.ticket.se och se vad sistaminutenresorna ligger på i pris!
Svar:
Marocko 1 vecka från 14/1: 1998:-
Fuerteventura 1 vecka från 11/1 2198:-
Hurghada 1 vecka från 14/1 2598:-
Thailand 1 vecka från 20/1 6298:-
Vart skulle jag helst åka?? Självklart: Egypten om jag visste att det var varmt och skönt både i vattnet och på land......Fast nu börjar jag känna att jag vill se något nytt så nästa gång kanske det blir ett annat trevligt resmål.



Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2009-12-28 19:05:49

Thailand MYCKET bättre än Hurghada! Trevligare människor, vackrare stränder och vackrare natur! Åk dit nästa gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela