Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Idag: vaken hela dan!

Publicerad 2009-12-10 19:52:02 i Allmänt,

Hm... ingen eftermiddagslur idag med andra ord. Tordes inte... ifall jag samtidigt hade satt på jolpäron eller nått!! Nejdå, jag har varit i Falun och Borlänge så jag har inte haft tid för att sova, det var ju tur jag sov ut igår med andra ord. På Kupolen blev det ett par nya jeans, helt underbart!
Med boothcut eller vad det heter, lite utsvängda byxben: det är min stil det så får modet säga vad det vill!!

Och sen blev det cellofanpåsar på Panduro, och små lappar att sätta på påsarna, så en vacker dag här inom två veckors tid ska här göras julgodis och slås in till nära och kära!



För övrigt så var Roine med så det blev en megasnabb/kort shoppingvända och med tanke på hans lilla norska bot så var det lika bra! =)

Vi hämtade upp lilla Viktor hos farfar i Kvarnåker. Han hade inte kunnat gå till dagis i morse för han hade ont i en tå, fruktansvärt ont såg det ut, han hade ett STORT plåster runt hela stortån!! För övrigt tror jag att han var i fin form. I morgon ska han vara tomte på dagis så vi for in till mamma och fixade en tomtedräkt i sista minuten, tomteluva hade han själv!! Gosse nå, undrar vilket luciatåg det månne bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela