Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Higher!!

Publicerad 2009-12-12 12:10:57 i Allmänt,

Erik vann idol, det måste ha varit tack vare mig! Jag, Rasmus och Viktor ringde in två gånger och röstade, skulle egentligen inte fått ringa den där andra gången för Tina som tyckte det blev för dyrt men vi var busiga och gjorde det ändå =)


Erik tog upp sin pappa på scenen då han började att sjunga vinnarlåten då det var klart att han var vinnare. Pappan hoppade strax ner och satte sig och PLUPP där kom fjällan upp istället, helt oinbjuden, och där stod hon, grinade, kramade, klängde, tittade in i kameran, poserade, grinade lite till och stod kvar....!!?! Sen när låten tog slut så gick hon något steg åt sidan och stod kvar, förmodligen tills fotograferna vänligt men bestämt talade om att de inte ville ha med henne på alla bilder! Det kändes pinsamt å hennes vägnar tycker jag... men hon är väl kär stackarn och ville ha sin minut i rampljuset!

Ja så var denna IDOL saga slut, personligen tycker jag att de första avsnitten är roligast!! Då när det ibland är så pinsamt att jag inte ens kan varken se eller höra utan sitter och håller för öronen bakom en STOR kudde! Då är idol som roligast enl. mig!
Det här klippet är en riktig klassiker:



* * Men nu är det åter till julstädningen, jag har städat övre plan idag! Städade gästrummet noggrant ifall Borlänge Anna Jonsson fått en crazy idé och kommit hit för en helkväll på Flottaren, men jag tror hon är för hemmakär för att göra det, eller hur Anna?????????? * *

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela