Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Fullspäckad söndag

Publicerad 2009-12-20 09:38:20 i Allmänt,

Idag har jag bokat in en förmiddagspromenix med granne, vi ska gå 10:20, inte för att vi är särskilt noggranna gällande tider osv. =)

Sen har jag lovat Jossan att vi ska göra knäck, i flera dagar faktiskt, så idag får det bli av! Sen skulle vi behöva laga mat själva för första gången på hela helgen. Kanske vi åker till någon släkting och lånar spisen??!!?

Dessutom har jag ett datarum som är i stort behov av rensning!! Här inne har jag alla kartonger med köksprylar förvarade, både högt och lågt. Nu är ju köket ändå inne och det blir inte fler lådor eller skåp så jag måste nog ta i tu med rensningen, vad vill jag VERKLIGEN VERKLIGEN ha kvar!! För det finns inte mycket plats kvar efter att jag lagt in det som jag allra mest vill ha i köket!! Det som dock fattas är avskiljare i lådorna. Det blir rätt stökigt och när man drar dom ut och in (ja LÅDORNA) så har saker en tendens att röra på sig och det bler en enda oreda.

Nu ska jag läsa skogsmulleAnnas blogg och se hur det har gått med hennes gympapass! För egen del så har en jävulusisk träningsvärk precis släppt efter passet med kettlebells i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela