Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Folkigt på Kuppan: jajamensan!!

Publicerad 2009-12-19 15:21:20 i Allmänt,

Ja idag var ju en perfekt dag för en folkskygg varelse att åka till Kupolen och julhandla, NOT! Så det är väl tur att jag inte är folkskygg då rå, eftersom jag tog en vända dit med Jossan, Viktor och Tina. Mamma och Ailie skulle också ha varit med men p.g.a ett missöde blev de kvar hemma.........

På Hjula var det kö längst hela kortsidan på affären och ner till varugondolerna mot långsidan!! Men de var supersnabba kassörskor så det gick rätt snabbt ändå.

Nu är vi hemma igen, alla julklappar är nu införskaffade och det vill inte säga lite det! Vi är STOR släkt och många goda vänner så det är faktiskt så att det är många som varit snälla som vill ha klappar.

Nu kl. 16.00 blir det julfirande hemma hos farsan med stek, kokt potatis, gräddsås, sallad och gele! Det är ju favoritmaten så det ser jag fram emot!! Så nu ska jag hoppa ur kalsongerna och ta en raggardusch, eller nått!! Senare ska jag kolla om något av videoklippen från Borlängeresan blev sevärt så kanske ni får se en glimt.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela