Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Do not go in there........

Publicerad 2009-12-04 18:04:15 i Allmänt,

Idag tänkte jag ägna mig åt lite skitsnack här på bloggen!! Det är ju alltid så där olika uppskattat.... När jag var i Turkiet i somras så var det en av mina medresenärer som inte klarar av att göra "stora A" på offentliga toaletter. Det resulterade ju i att det blev smått panik och stundtals megaKRIS!! Och ilfart till hotellets toalett för en tömning, det hände också att vi gjorde oss osams med en kypare för han ville bjuda på frukt efter maten och vi hade inte tid att stanna!!

Det var någon person som jag träffade häromdagen som jag nämnde detta för som var lika dan, trots att åldern var mer än 15 på denne person. Vad f.n if you got to go YOU GOT TO GO!! Det är ju faktiskt så anser jag att är man riktigt skitnödig så spelar det ingen roll, då bör det ske!! Hemma, hos Lottie =), på jobbet eller i skogen........ Det sistnämnda har jag riktigt svårt för men i en nödsituation så skulle även det funka.

Men idag hände DET, och jag fick rusa på en av kommunkontorets toalett, och som vanligt klev jag in på herrarnas där det inte luktar nyponros annars heller........... Jag satt där och det kom hur många som helst och gick förbi!! Spänningen var olidlig, skulle någon stå utanför och vänta på deras tur, det är ju INTE roligt, eller hur!! Det är faktiskt det värsta som kan hända: att man lägger en kabel, kommer ut och det är KÖ!!!!

Men det är inte alla som tycker det, Tina till exempel! Hon tar detta med en klackspark. Ett exempel är när hon kom ut från en offentlig toalett, tog upp pekfingret och viftade varnande med det och sa: -Do not go in there, till personen som stod först i kön och väntade på sin tur!


Nog med skitsnack, för idag!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-04 23:20:58

...så det var därför du i ilfart rusade ut ur rummet med något konstigt i blicken! Och jag som hela kvällen gått och funderat på om det möjligtvis kunde bero på att din praktikant enbart presterade 0.05 på bokstaven T ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-05 10:25:12

Nä det var inget som gick att skylla på praktikanten ;)//Ann

Postat av: mamma

Publicerad 2009-12-05 11:36:18

känner jag er..haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela