Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Borlängeresan........

Publicerad 2009-12-20 11:56:24 i Allmänt,

Ja, vem vill inte ha lite spänning i sitt liv! Den mest konkreta spänning som var under Borlängeresan igår var väl om bensinen skulle räcka eller inte. Tina körde på hon och så här såg bensinmätaren ut när hon äntligen svängde in i Djurås på väg HEM!

Vem som helst kan väl mildt sagt påstå att det var TOM TANK!!!

Sen blev det två varv i rondellen, en snäll 5 åring som bönföll sin mor om att inte fisa mer och många tutningar på söliga bilister varav den sista tutningen vid en omkörning innan Nås resulterade i att den bilen nästan kom i fatt oss och det höll på att bli riktigt pinsamt!

2 bilar hade kört i diket igår och idag en fyrhjuling, vad har dagen mer att ge jag undrar lite smått! Knäckkok och middag hos Tina verkar det nu som, det är bra att vara spislös då bjuder folk hem oss av barmhärtighetsskäl och vi får goda maträtter lagade av andra! =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-20 20:03:15

Jadå, nog hade bensinen räckt hem till Vanå!!!! Det är bra med lite spänning i livet. Å så lungt som jag kör så drar han knappt nånting ju. Moahahahahaha

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-20 20:27:28

Om tutan skulle dra bensin så hade vi nog inte tagit oss till Nås, på väg dit ens!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela