Fru Bergström

Gott och blandat från mitt perspektiv här i livet...

Semesterdag!!

Publicerad 2009-08-21 14:02:46 i Allmänt,

Idag tog jag semester, rätt och slätt!! Det har varit gudagött för en sliten kropp och själ. Jag har bytt in några vinpavor som jag vunnit på vinlotteri och tillsammans med pengar jag fått när jag fyllde år så fick jag ihop till ett jättefint halsband som jag velat köpa en tid. Det är Horst Hanke som gjort det och det är ett hjärta i silver. Så tack mormor, Elsie, Henry, Marithe och familjen!! =)

Nu ska jag betala mormors räkningar, mormor som för övrigt ligger på lasarett igen *tänker på dig lilla mormor*.
Sen ska jag baka efterrätt tills i morgon, lägga in lasagnen i matlådor tills Roine ska iväg igen, bära upp tältsängar, kläder och madrasser och sen är det softa som gäller!! Släktträffen i morgon kommer att gå som smort. Jag har förberett hela 7 kampen och maten idag, och sen är det ju bara att den ska bli av!! Hur kul som helst, massor av kusiner och kusinbarn, fastrar och en farbror!! och alla de andra också så klart (de ingifta i Tröskarsläkten). Jag hoppas alla ställer upp på en släktbild så ska jag publisera den på söndag så får ni se den sidan av släkten också!

Japp nu är det bara att beta av listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ann Bergström

Jag är en 39 årig dalkulla som i stort sett har fått kämpa för allt jag vill få till. Men framgång och lycka faktiskt. Ingenting kommer gratis men med envishet och ibland lite hjälp kan man komma långt. Efter att ha varit gravid fem gånger har jag och min man nu två underbara flickor. Ida och Ellen. Utomkvedshavandeskap x 2, stora viktnedgångar utan och senare med hjälp (GBP), två döttrar, resor, mat, vänner, vardagsliv mm är vad denna blogg handlar om.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela